Najděte nejefektivnější fráze pro váš web

Obsahový marketing na internetu je asi ten nejdůležitější. Analýza klíčových slov je první, co byste měli udělat ještě předtím, než začnete tvořit obsah a posílat ho mezi uživatele. Podívejme se, co všechno díky ní získáte a proč se vyplatí udělat. Pokud si s tím nevíte rady a ani nevíte, jak zpracovat získané informace, obraťte se na odbornou marketingovou agenturu.

Online byznys kancelář

Co je cílem?

Cílem je jednoduše tvorba kvalitnějšího obsahu pro váš web. Hledáte a zjišťujete fráze, které jsou spojené s produkty, službami a čímkoli dalším, co úzce souvisí s tím, co děláte. U výsledků poté zjišťujete relevanci, hledanost, konkurenceschopnost a důležitost pro návštěvníky stránek. Použít ji přitom můžete pro SEO, obsahovou strategii a mnoho dalších oblastí.

 

Jak vypadá?

Možná si pod tímto termínem nedokážete nic představit. Jde prakticky o jednoduchou excelovou tabulku s kompletními informacemi, které jsou pro vás důležité. Zařadit zde můžete klasifikaci, hledanost, shrnutí, konkurenceschopnost, cenu apod. Při spolupráci s odborníkem získáte i dokument s doporučením, jak postupovat dále podle toho, co analýza ukázala.

Analýza keywords web

Vyždímejte ji na maximum

Podívejme se na důvod, proč byste se do toho vůbec měli pouštět, případně kontaktovat odborníky a nechat to na nich. Největším přínosem je zjištění, co hledají vaši potenciální klienti. Získáte nezbytný podklad pro tvorbu obsahu na web, stejně jako pro další kanály marketingu. Uvidíte, které pojmy jsou nejvyhledávanější, kde je vysoká konkurence a u kterých se váš výsledek jednoduše ztratí v množství.

 

Ideální je používat takové, které jsou známé, ale přitom se neumístily na nejvyšších pozicích. To totiž znamená, že je užívá velké množství firem a proto se pravděpodobně na první straně vyhledávače neobjevíte. Na druhou stranu ale nepoužívejte ani termíny na druhé straně seznamu. Čím konkrétnější budou, tím lépe. A nezapomeňte tvořit obsah podle keywords a ne naopak.